menjual 100% homemade skincare

Tuesday 12 February 2013

my arjuna memasak..~~

Assalamualaikum...nie aku baru siap masak..opss..lupa plak..ari nie arjunaku yg masak..iye2 sangat nk mkn 
ayam kicap..so aku ajar dia cara2 nk msak aym kicap..boleh je tu??..huhu..sodap jer ..hehe..
penat keje nie xhilang lg..tp disebabkn dia nk mkn jgak ayam kicap tercenta dia tu...aku g je la wat..
tut2...dia mai jgak nk tlong..so aku suh dia wat terus je la..huhu..nk msuk dpur sangt..huhu..
aku nier dah boring mkn ayam kicap..tp dia xpnah boring plak?? smakin meminta nk makn ade ler..huhu
tp bgus jgak..bukan ke seorg isteri harus bersyukur bila msakan dia suami dia suka n nk tiap2 hari??
kn??hehe..ok la nk sambung bce novel..tu je la untuk today..oh ya..thanks untuk my arjuna sb sudi msak untuk cyg 2 3 hari nie..lots of love!...sedap!!sehingga menjilat jari kot??huhuhu..bukn senang nk tgk dia msuk dpur n kemas2 dpur sampai bersih ,itu sume sb aku keje,so dia la yg harus msak untuk aku n kmas2 umah smentra dia msuk keje nanti,tp ble aku dh hbis keje,aku la yg msak kt dia,bile aku keje dia yg msak and hantr mknan kt aku..kdang2 aku blik umah je lunch dgn dia..kshan kt my arjuna kne kmas umah ya??huhu..xper2~~baru gempak kn?...huhu..#sayasayangsuamisaya#


No comments:

Post a Comment