menjual 100% homemade skincare

Friday 1 February 2013

ayam masak kicap untuk arjunaku..~~

Assalamualaikum..<3 <3
aku baru je siap msak mkanan kgemaran arjunaku..ayam kicap..
dah lame dah dia mintak..alhamdulillah..dpat jgak aku pnuhi permintaan dia ..
dari sebulan yg lalu hingga pg td..nk ayam kicap..ayam kicap..ayam kicap..
aku pjuk dgn mkann lain pon xnk..nk ayam kicap dia tu je..huhu....
aritu bkan aku xnk buat..tp alahan aku kuat sgt..bau tumis je...muntah teruk sampai nk pngsan rasenyer(over dh tu)huhu..mengidam la tu..huhu..mse msak td pon ada jgak nk muntah tu..tp ok la skit dari dlu..
dlu xboleh bau langsung mknan bergoreng nie,,alhamdulillah dah beransur ok..hehe..
org ckp kalo kuat alahan bby boy??? its that true ??..huhu so nie la hasil msakn aku tu..jom tgk..huhu..selamat menjamu selera sume!!
                                                    # sayasayangsuamisaya#

No comments:

Post a Comment