menjual 100% homemade skincare

Monday 11 February 2013

hadiah daripda arjunaku

Assalamualaikum..hari nie dah start keje wlaupon cuti aku msih pnjang la..tp disebabkn bnyak kerja yg nk  kne buat and ksihankan membr2 kt tmpat kerja tu..aku lupakan saje cuti aku yg msih berbaki seminggu lg tu
huhu...ok la..nie penat sangat2..sakit urat saraf aku nie wat keje td..huhu..so untuk hilangkan pnat aku tu..
layan novel la kejap..dapat hadiah from my arjunaku..selalu nyer hadiah yg dia bg novel je la..sb dia  xbg aku kacau dia main game...sb dia dah thu ble aku dah dpt novel aku xkan kcau dah dia tu..(nampak permainan dia dsitu..huhu)bile aku xkacau dia,dia plak mai kcau aku(boring la tu main game)..so kali nie dia bg 2 buah novel..huhu..yahooooo..dapat novel baru..nie dia novel baru tu..jom layan~~~.........tq sayang..i love you so much..mmuah3x..lots of love!! #sayasayangsuamisaya#
nie dah hbis bce..
                                                             nk smbung bce yg nie plak..






 

No comments:

Post a Comment